SEX SEX SEX
Nu mai e nici un secret, sex-ul vinde. Explicit sau nu sex-ul este un imbold puternic pentru potentialii cumparatori. Iar foarte multe branduri au ales sa se foloseasca de placerea de face sex. Vorbim de masini, parfumuri, haine, cosmetice, gadgeturi etc. Inclusiv pentru produse alimentare. Reclame in care de foarte multe ori se pune accent pe efectul afrodisiac al mancarii in locul gustului.
Retelele de socializare se sunt pline de imagini ca cea de la inceputul articolului. Fiecare vrea sa atraga atentia la ceva. Uni nu mai vor sa primeasca invitatii la jocuri, altii cheama lumea la evenimente, etc. E de ajuns sa scrii mare sex si lumea o sa se ingramadeasca sa vada.
Si nu, omul nu a ajuns la depravare doar ca sexul e un punct comun pentru majoritatea planetei. Cei care nu fac sex vor sa faca iar cei care fac for sa faca mai des. Iar nevoia asta e exploatata.
P.S.
Asta e un test 🙂 asa ca nu ma injurati
L.E.
Daca tot am spus de reclame pentru parfumuri.
sex rules our lives …..
Ai uitat sa precizezii curiozitatea pe care o starneste subiectul! Avem tendinta sa urmarim cu atentie sporita spoturile cu tenta sexuala. Asta desi de multe ori nu realizam pentru ce produs e spotul